lunes, 28 de febrero de 2011

La meva mascota

Jo tinc un hamster com a mascota.Es diu Gusi es molt carinyos i juganer és molt gran i pelut, té 1any i quatre mesos, li agrada menjar:
-Pipes.
-Galetes maria.
-Molts tipus de fruita.
-Cereals.
-Menjar especial per a hamsters.
Abans d'aquest hamster vaig tenir un altre que es deia Rufi i va morir de vell, tenia mes o menys 2 anys.
Després vaig tenir un gatet molt maco, que tenia el pel blanc i ros i era molt juganer. Només hem va durar 1 setmana perquè a la meva germana no li agraden els animals i per això va tenir que marxar amb una altra família.

2 comentarios:

  1. alex m´ha agradat molt que parlesis de la teva mascota i a lo del hamster i el gatet t´en tenc per que jo vaig tenir una tortuga i un periquito i s´hem van morir

    ResponderEliminar
  2. Noelia Alex va en mayuscula
    Alex que bonic la teva mascota

    ResponderEliminar